ttnet şikayet dilekçesi

Quoted post


Ziyaretçi

#2

2011-12-22 11:20

Merhaba, haftalardır düzenli bir şekilde kullanamadığımız, ve hala bağlantının yapılamadığı bir adsl hizmetini almaktayız.
Problemi gidermek için yaptığımız tüm çabalarımıza rağmen sorun hala giderilmiş değil.
Şuan internete bağlanamadağımız halde boş yere para ödüyorum.

Defalarca arıza-şikayet kaydı yapmamıza rağmen ilgilenen veya çözebilen bir vasıflı firmayla değil de, sanki sıradan - yetersiz - ilgisiz bir firmayla çalışıyormuşuz gibi hissediyorum.
Durumu düzeltmek için artık hiçbirşey yapmıyorlar.

Yanıtlar


Ziyaretçi

#115 Re:

2013-11-16 21:08:55

Çisem

#207 Re:

2016-10-13 13:57:11

#2: -  

Sizin ile aynı durumdayim tüketici hakları ile gorustum kullanmadığımız ve faturalandirildiginiz taahhüt bedeli ispat edildiği taktirde odenen parayı iade alma konusunda yardımcı olacaklarını öğrendim hepimizi bu tip para peşinde olan insanlardan Allah korusun kendimizi daha fazla kaziklanmadan kurtarma yollarına bakacağız 

piskopat

#212 Re:

2017-07-18 10:40:35

#2: -  

 Hocam ayni durumda bende varim ben durdurttugum halde beni icraya vermisler