ttnet şikayet dilekçesi

kübra

/ #209 personelinizin müşteriyi azarlaması

2017-01-17 06:36

merhaba. malasef tartışmaktan personelin ismini alamadım.17.01.17 de saat 09:00 civarları bayan bir personeliniz bütün stresini çıkardı.şirketimizin interneti yaklaşık 1 saattir kesik ve internet ayarlarıyla ilgili olan bölümü yaptığımı bunun dışında bir sıkıntı varmı aca dememe kalmadan personeliniz yüksek sesle ve kızgın bir şekilde konuşmaya başladı.biliyorsunuz  o zaman işlemleri yapın tarzında başlayıp konuşmasını sürdürdü . sonuçta biz size para ödüyoruz siz bize hizmet veriyorsunuz buna ne hakkı var. arkadaşınıza müşteri odaklı konuşma dersleri verin hemde çok acilllll . azar işitmek için  mi TTNETE para ödüyoruz ?