ttnet şikayet dilekçesi

şikayetci
Ziyaretçi

/ #106

2013-10-10 15:55

daha önceki aylardan arıza nedeniyle farklı aylarda 5 gün 10 gün 15 gün 16 gün gibi internetimden yararlanamadım ve müşteri hizmetlerini hergün aramama rağmen benim sorunum çözülmedi sonunda geçde olsa internet arızam yapıldı ve ben 8 limitsiz paket aylık sabit ücreti 117.50 kuruş olmasına rağmen ben hiç birzaman istenilen hızda 8 limitsiz paketi kulanamadım kurumunuzca resmen benimle dalga geçiliyor bundan 3 ay öncesine ttnet müşteri hizmetlerinden müşteri temsilcisi beni aradı telefonumdan ve bana söylenen şuydu sayın seyit bey bütün şikayetlerinizi inceledik ve kullanamadığınız geçmiş aylar dahil kaç günse bütün hepsi toplanacak ve faturanızdan ağustos ayındaki ödeminizden düşüş yapılacakdır gel gelelim ağustos oldu düşüş yapılmadı tekrar aradım yeniden bi dilekçe dolduruldu biriminizce eylül ayı fatura dönemi geldi ve bundada düşüş olmadı yeniden aradım ekim ayı kesin düşülecek faturadan denildi ve ekim ayıda geldi gel gelelim ne fayda dalga geçer gibi çoçuk avutur gibi yine düşüş gerçekleşmedi ben bu işin peşini bırakmam her ay 117.50 kuruş sabit ücret ödemisini biliyosam aksatmadan kurumunuza bununda peşini bırakmam bu işi artık yasal haklarımda çözüme kavuşduracam avukatıma sorunumu bildirdim en kısa sürede bu iş çözümlenmesse maddi ve manevi tazminat davasına başvuracam...